تولدمه ؟؟!!
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 10:57 ::  نويسنده : علی

سلام به همه دوستان.

بنظر میرسه امروز تولد منه.....جدا امروز تولد منه؟؟!! وااااااای چه عجب باز هم یک تولد دیگر و باز هم شروع یک تجربه جدیدتر..حالا فکر کنید من زیاد اهل تولد گرفتن و کادو گرفتن و این حرفا نیستم همین تبریک گفتن و حرفای قشنگ زدن برای من ارزششون خیلی زیاده. خودم که بسیار لذت می برم.

اما بگم که 21 سال تموم شد..هر چی بود تموم شد..سال 21 سال زیاد خوبی برام نبود. زیاد برام خوشانسی آورد اما با این حال زیاد بهم خوش نگذشت. اما 22 .

22 عدد محبوب منه.22 عددیه که من همیشه و همه جا برام خوشانسی آورد..یکی مثلا شماره صندلیم توی امتحانات همین ترم پیش در درس هوش مصنوعی. من توی این درس سخت واقعا گیر نمره 18 آوردم..البته اگه استاد یکمی دستش بازتر می بود 20 هم میداد بازم بیشتر راضی بودیم.

22 رو دوست دارم برای اینکه یک زمانی بازیکن محبوبم کاکا تو تیم آث میلان همین پیراهن می پوشید.

22 رو دوست دارم چون دو تا 2 داره که با ضرب این دوتا عدد 4 میاد و اگر جمع هم بشن باز همین عدد میاد.

22 رو دوست دارم چون .... (اینجا رو خواستم بگم پشیمون شدم).

نه بذار بگم.22 رو دوست دارم چون برای اولین بار توی همچین روزی عاشق شدم...درست 22 اسفند بود.

22 رو دوست دارم برای اینکه توی یک مسابقه با 22 بار حرکت دادن یه پازل (پازل 8) به جواب رسیدم و برنده شدم.

و ... خیلی دلایل دیگه هست که توی کل عمرم عدد 22 نقش مهمی داشته..خیلی عددای دیگه هم داشتنا اما بارزترین اونا همین عدد 22 بود. و الان تو سن 22 سالگی هستم..امیدوارم که سال خوبی باشه...از همین الان می تونم بگم که من تو سن 22 سالگی  فارغ التحصیل می شم.این خبر خوش از همین الان معلومه و البته تو همین سن هم کنکور کارشناسی ارشد می دم..امیدوارم که موفق باشم و 22 خوبیهاشو در حق من کامل کنه و من کنکور همین سال اول قبول بشم...امیدوارم...آخه بعد از عید می خوام بترکونم....دعا کنید بچه ها..

خب دیگه سرتونو درد نمیارم....بای بای همگی...

 

http://zanuneh.parsiblog.com/PhotoAlbum/xxxx/2pyxixv%5B1%5D.jpg



نظرات شما عزیزان:

!!!!!!!!!!!!!
ساعت21:05---28 اسفند 1389
salam..mer30 az tabrik va makhsosan kadot.. hatman beyne khodemoon mimoone

!!!!!!!!!!!!!
ساعت21:05---28 اسفند 1389
salam..mer30 az tabrik va makhsosan kadot.. hatman beyne khodemoon mimoone

r@mtin
ساعت11:39---27 اسفند 1389
شلام!



داش علی جونم خوفی!؟رامتین خوفه ایشالاپاسخ: آخ من فدات شم قربونت بشم الهی


فرشته
ساعت20:26---26 اسفند 1389
سلام علی خوبی؟بهتری؟
خو به من چه
هی پسر این رامتین زبون باز نکرده که تتولی متولی حرف میزنه؟
رامتین جان ناراحت نشیا فقط خواستم ببینم زبون باز نکردی؟
خب علی خودت چطوری؟
عید بهت خوش بگذره خواستم بهت عیدو تبریک بگم
حالا هم که گفتم
یه سال پر از موفقیت و خوبی و خوشبختیو و همه چیو برات آرزو میکنم(البته تبریکم پیشاپیه اخه من سه و نیم ماهه به دنیا اومدم واسه همینم نتونستم صبر کنم)
فعلا هم بای


r@mtin
ساعت12:26---26 اسفند 1389
شلام!
داش علی گل چند روزی تو کما بود تازشم نتونسم بیام نت!سرم شلوغ بود!!

علی حسابی تفلد کردینا کلی خوچ گذشته!

انقده تفل دوچ دالم!!!گوندهههههههههه خیلی تفلد میخوام!!!

میخوام کامپیوترم خانوم باچه!!چیطولی تونم!!؟


!!!!!!!!!!!!!
ساعت17:26---24 اسفند 1389


فرشته
ساعت22:59---22 اسفند 1389
هی سام شیدا
خوبی؟
رسیدن به خیر
ایول خوشم اومد غلط کرده میکشیش
دمت گرم جون تو هر چی میگفتم این علی مودبانه جواب میداد منم که حالم گرفته نمیشد از بی حالی خودم حالم گرفته میشد
نه شوخی کردم
خلاصه رسیدن بخیر
راستی علی تو چند تا ازین سختیارو کشیدی
ای دل غافللللللل


شیدا
ساعت20:21---22 اسفند 1389
به نظر میرسید اونروز تولدت باشه...الله اعلم..
ما هم 22رو دوست داریم زیرا میخواهیم در کنکور رتبه 22 بیاوریم...
میخوای زن بگیری؟؟
بدون اجازه من..
غلط کردی...کشتمت...


!!!!!!!!!!!!!
ساعت13:29---22 اسفند 1389
ehhhhhhh..khodeto lo dadi dg..u ham bale shodii..nazan ziresyh..avalan aslan asheghii voojood nadare..y chize cherte..doyoman man goh mikhoram az in goha bokhoram..seyoman harfet kamelan 2roste..omran bsh nemiigam..

فرشته
ساعت0:22---22 اسفند 1389
خواهش میکنم قابل نداشت
بعدشم اختیار داری اگه شیدا جون جسارت ندونن من تو رو هم پای یونس خودمون دوس دارم و داداش خودم میدونم چی چیو ازت خسته شدم میخوام زنت بدم
راستی تو خوبه بعضی از دوستای قدیمیت میان وبت اما من فقط تو میای و تو
خیلی دلم براشون تنگ شده ولی اونا نمیان و منو یه جورایی فراموشیدن


!!!!!!!!!!!!!
ساعت19:16---21 اسفند 1389
babaman k jesaratii nakardam..pa saman too jibete??? bariikalla..shomam bale? yadam bashe y kafsh jigh jighia vasat bkharam..mohem nii axesh tablighi bashe ya . man az harchi khosham biad up mikonam....mmidooni..vaghtii y pesar mige ashegh shodam zogh marg misham..hal mikonam..vali vaghtii y 2khtar mige narahat misham

dokhtareh_chapdast
ساعت13:21---20 اسفند 1389
happy birthdayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ba takhirrrrrrrrrrr

فرشته
ساعت12:04---20 اسفند 1389
راستی تو که امارت خوبه
نشون میده زیاد میان و میرن
فقط یه بدی داره دوستان نظر نمیدن اینش آدمو دمق میکنه


فرشته
ساعت11:54---20 اسفند 1389
من با این عزیزی که گفت خنده داره پسر بگه عاشقم موافق نیستم
مگه پسرا دل ندارن؟
بعدشم آقا مهندس بله که داداشم خونه داره پول داره کار هم داره
به هیکلش نگا نکن که بچه س(نه ببخشید به سنش)
ولی یه پا آقاس همه ی اونایی رو هم که تو گفتی داره
بعدشم خداکنه زودتر همه ی موارد لازمه ی زن گرفتنو به دست بیاری تا یه مملکت از دستت خلاص بشن
هر چند جواب سوال مورد دارمم ندادی و نگفتی اون دختر آرزوهات کیه


!!!!!!!!!!!!!
ساعت20:11---19 اسفند 1389

eh?????? pa ashegham shodi??????? wow..khodet asheghii hala hey b man kilid mikoni.......hooooooooo.. cheghad khandedare y pesar bge ashegh shodam...he he he


!!!!!!!!!!!!!
ساعت20:07---19 اسفند 1389
ba in k gozasht vali..................... tavalodet mobarak...tavalodet mobarak ........ tavalodet mobarak.......tavalodet mobarak.......... tavalodet mobarakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

فرشته
ساعت9:14---18 اسفند 1389
راست میگی؟
واقعا تو هم عاشق شدی؟
جون خودت اون کیه؟؟؟؟
البته اگه نمیخوای بگی نگ. اشکال نداره ولی خواستم بگم منم کنجکاو شدم
بعدشم من داداشمو که هنوز 18 سال رو تموم نکرده میخوام داماد کنم تو که 21و تموم کردی میگی زوده؟؟؟؟
بعدشم مبارکه فارغ التحصیلیت
بابا اینطور که تو میگی 22 برات آخر خوش شانسیه
راستی بازم تولدت مبارک
راستش چون این پستت مخصوص تولد بود دلم نیومد بدون تبریک نظرمو ثبت کنم
از طرف شیدا هم بهت تبریک میگم
راستی اسم معشوقه تم بگو که دلم دراومد بدونم کیه
اونیم که گفتم خود دانی که میگی یا نه دروغ بود خواستم ترشش کنم دیدم طاقتشو ندارم تا وقتی خودت بخوای بگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 51732
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish